Procedura zwrotu towaru

Wersja: V1
Data obowiązywania: od 01-03-2020

1. Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu zakupionego, a niewykorzystanego towaru z zastrzeżeniem poniższych:
    a) Towar nie może być starszy niż 3 miesiące od daty zakupu.
    b) Towar musi być pełnowartościowy.
    c) Towar na indywidualne zamówienia, towar specjalny nie podlega zwrotowi.
2. W związku z dodatkowymi kosztami operacyjnymi zwrotu pobierana jest opłata w wysokości 20% wartości zwracanego towaru.
3. Podstawą zwrotu towaru jest formularz zwrotu towaru Novoterm, który klient jest zobowiązany przesłać mailem do Opiekuna handlowego lub bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta na adres: .
4. Formularz zwrotu towaru Novoterm dostępny jest u Opiekuna handlowego, w Dziale Obsługi Klienta oraz na stronie internetowej firmy.
5. Zwroty zatwierdza Kierownik Logistyki i Zaopatrzenia lub inna osoba wskazana przez Dyrektora Operacyjnego.
6. Klient jest zobowiązany do dostarczenia zwracanego towaru do magazynu Novoterm (ul. Obornicka 350A, Poznań).
7. Po odbiorze towaru firma wystawi fakturę korektę w ciągu 2 dni roboczych.

+48 661 22 33 20